Gäst bloggare Jonte och Robin=)

Vi har en gubbe som strövar runt ute i testlinen med några feta hörlurar på öronen, jag undrar vad han tänker på. Är det porr sidan som adam är inne på som han ser genom glasrutan. eller är det antons bling bling han stirrar på? Han ser onekligen kåt ut i allafall. Vad ska vi ta oss till?  Justja, adam har inte datan igång äns. Hmm....
Nu har gubben försvunnit, jag vet inte vartt han gick. Men jag måste erkänna att vi saknar hans nerblekta galsögon och sina feta hörlurar! ;( *snyft*

/joontiissh

vi måste kalla på robin
men han visste inget :(
robin tyckte inte om gubben så han sprang efter han, men gubben kasta sina hörlurar och robin sprang sin väg och grät...!

men vi alla vet att robin har sina hemlig heter!
han har sina hemlig heter, man vet aldrig vad som gömmer sig bakom ladan:o

/ rooobiiizzh

robins skämt idag:
Vad gjorde bagaren när polisen kom?
svar: smet!


Kommentarer
Postat av: Liza

Otroligt spännande...! :O Tur att jag prennumererar på bloggen... ;)

2009-11-09 @ 11:15:18
Postat av: jack

ja det är verkligen tur=) sprid bloggen:)

2009-11-09 @ 11:16:20
Postat av: j

Hejsan =)

Kika gärna in min bloppis. Har REA på massor med saker! B-I-L-L-I-G-T!

blandannat:



*2 ST ROSA DIGITALKAMEROR

*LÖSHÅR

*BLOGG DESIGN

*GUCCI PLÅNBOK

*OANVÄNDA ADIDAS SKOR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*PARTY LEGGINGS

*M.M !



Priset går att diskutera , hör av dig vid intresse :)



Kram



http://enbbloppis.blogg.se

2009-11-11 @ 12:50:51
URL: http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: J

Det heter HEMLIGHETER för bövelen...

2009-11-11 @ 14:34:59
URL: http://candyinktattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0